• مدیرعامل مجتمع فولاد سبا در حاشیه بازدید از پاویون شهرک:
  • سطح تعاملات با شرکت‌های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزایش می‌یابد

  • ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
مدیرعامل مجتمع فولاد سبا در حاشیه بازدید از پاویون شهرک در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو گفت: اکنون حداقل 20 تجهیز در مجتمع فولاد سبا وجود دارد که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی، تولید و بومی‌سازی شده است. با توجه به اینکه کیفیت این محصولات بالاست در آینده بیشتر با این شرکت‌ها کار می‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، محمود محمدی فشارکی در حاشیه بازدید از پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو اظهار کرد: با توجه به مسائل، مشکلات و محدودیت‌های موجود در صنعت فولاد کشور از جمله شرایط تحریمی، فرصت بسیار مناسبی برای شکل‌گیری، رشد و افزایش نقش‌آفرینی در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به وجود آمده است. رشد این شرکت‌ها به خوبی در ادوار مختلف نمایشگاه ایران متافو مشاهده می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان همکاری‌های مختلفی در حوزه‌هایی نظیر تولید، نگهداری، توسعه سبد محصولات و حفاظت از محیط زیست میان این شرکت‌ها و مجتمع فولاد سبا شکل گرفته است.
 
مدیرعامل مجتمع فولاد سبا تصریح کرد: بومی‌سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز، اولویت ما در فولاد سبا است به همین منظور با هدف بومی‌سازی و جلوگیری از بروز مشکل در خطوط تولید، تجهیزات خارجی مورد استفاده در شرکت را برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ارسال می‌کنیم. در نتیجه این تعاملات بسیاری از محصولاتی که پیشتر تنها از طریق واردات امکان دسترسی به آن‌ها وجود داشت، اکنون داخل کشور تولید می‌شود. قالب‌های مسی یا پودرهای ریخته‌گری از این دسته محصولات هستند.
 
محمد فشارکی خاطرنشان کرد: اکنون حداقل 20 تجهیز در مجتمع فولاد سبا وجود دارد که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی، تولید و بومی‌سازی شده است. با توجه به اینکه کیفیت این محصولات بالاست در آینده بیشتر با این شرکت‌ها کار می‌کنیم. در نتیجه این تعاملات، هم شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور رشد می‌کنند و هم مسائل مشکلات ما در سطح کشور حل و فصل می‌شود.
 
گفتنی است پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از سوم آذرماه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو آغاز به کار کرده و تا ششم آذرماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این پاویون طی روزهای مذکور در سالن 41B غرفه B04 و از ساعت ۸ تا ۱۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.
 
 
 
 
 

 

 
 

تعداد بازدید : ۲۴۳      تاریخ: 1402/09/05

ثبت نظر

جهت ارسال نظر لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

captcha
ثبت نظر

نظرات کاربران

درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.

اخبار سایت